vad man bör tänka på när man cyklar!


Kom just hem från en svettig cykelfärd. Drog Svärmahallsrundan plus Bredaviksrundan i ett jäkla tempo, det var bara att hålla i hatten för det gick undan. När jag kom i sista backen höll jag formligen på att dö. Kom på att alla alltid säger om motion: det är så härligt att motionera för då har man tid att tänka och fundera över allt. Vadå allt? Jag försökte och försökte tänka på allt och känna mig smart, men det ledde mest till att jag kände mig dum för att jag inte kom på en enda smart sak att tänka på. Smart! Så till alla er som alltid säger att man får sååå mycket härlig tid till att tänka när man motionerar, vad menar ni?
 Nu skriker mamma för full hals att introt till Skansen snart börjar, och vad är väl en sommar utan Skansen. Så nu ska jag pallra mig ned till tv soffan och njuta av lite dansbandsrock, svängiga människor och glada ansikten när dom inser att dom är med på tv.

Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: madde

välkommen välkommen, :D läänkade dig? bra va, trött coh ska till staden imorgon..surt

2007-06-26 @ 21:15:53
URL: http://mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0