myra på skanken!


Stod just vid spisen och gjorde suveränt goda pannkakor när jag till min förskräckelse såg en liten ful myra komma springandes uppför benet på mig. Iiiih, det kittlade så hemskt. 
  Hur pannkakorna blev? Awesome ..

Hittills idag har jag hunnit sola en kort stund samt varit ute och traskat i närmare en timme. Kändes i lårmusklerna idag vill jag lova, ajje. När Stoffe sedan ringde frågade han om jag hade tjyvtränat, njaee liiite kanske. Vi har bestämt att konditionen ska vara på topp i slutet på sommaren. Springa, springa, springa.

Nuu ska jag dammsuga mitt rum, sedan blir det solstolen en stund till.

Kommentarer
Postat av: madde

här i småland är det molnigt :(

2007-06-29 @ 14:28:32
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0