Morgonstund har guld i mun + kungen i sitt slott


Good morning everybody!
Har just vaknat till en ny morgon, trots att jag vaknade till redan vid 5 då Stoffe åkte till jobbet. Usch tidiga mornar har aldrig riktigt varit min grej, jag är nog någon mittemellan. Om man bortser från denna tidiga uppvakning så har natten varit bra och jag har drömt en konstig dröm. Nu ska ni få höra!
 Jag bodde på slottet (!) tillsammans med vår konung, Sanna från Florida, Pierce & några till fler. Redan här börjar det lika en konstig dröm va? Jag minns inte så hemskt mycket men i slutet kom Karin Fredriksson (!) och dök ner i en stor tank ute på ena bigga terassen/ballkongen för att leta efter något. Eller nej när jag tänkte efter så skulle en massa andra människor hälla ner gojs i ett rör som hon skulle fånga innan det nuddade vattnet i tanken. My gosh! Hon fångade det som hon skulle och då blev det en jädras massa fyrverkerier på himlen, flåddigt värre. Kungen var glad och sedan kom det jättestora vågor utanför terassen som liksom sköljde in på den likt vatten i ett översvämmat hus ( som man ser på tv ). Nåval ingen drunknade och kungen kunde gå och lägga sig i sin megasäng tillsammans med sin drottning, som inte Silvia. Wierd värre!

Nu ska jag cykla en sväng i det överfina vädret innan frukost och sedan drar jag in till city för en fika med Maja!



image7

Ack, vad är väl en bal på slottet ..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sno på du bara, jag har ändå tjuvat den från någon annan ;)

2007-06-27 @ 11:22:12
URL: http://laii.blogg.se
Postat av: åsa-rosa

du e såå sööt! min jo-honey.. åsa kommer hem till helgen, bestämma när vi skall ses då tycker jag :) love!

2007-06-27 @ 11:37:17
Postat av: madde

kan tänka mig att hon var med, så yberschnygg som hon var när vi mötte henne idag, underligt att hon inte tog kungen ifårn dig :D

2007-06-27 @ 12:39:18
URL: http://mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0