mina söta vänner + en bunt sopor


Goder kväll i stugorna runt om i vårt avlånga Svearike.

Sitter just nu i Stoffes place och tuggar på svenskt hederligt lösviktsgodis, det är rena drömmen efter 10 månader i USA med tråkigt godis och endast 6 sorters lösgodis. Tacka vet jag Kalle i kurvan.
Min dag har varit trevlig, hemskt trevlig. Efter en flåsig och svettig cykeltur med Madde ( som ledde till ömma lårmuskler, kan dom vara otränade? ) drog jag in till den stora staden för att träffa mina söta USA kompanjoner Linn och Maja. Vi strosade runt och tog en fika på 1344 och pratade strunt om S! Det var trevligt och man kan väl sammanfatta det hela med: man kan ju för fan ligga lågt i början!

Jag skaffade äntligen ett nytt mobilnummer på Telenor efter det att mitt är fryst i ytterligare några månader till. Hurra! Så om ni är en vän, släkting eller något annat trevligt till mig, hör av er för numret.

När klockan slog 19.00 satt vi bänkade nere på Havsvallen för match mellan Atlas och Mörrum. Dom sistnämnda vann till allas stora förtret och man kan väl sammanfatta matchen med, sopor!

Blir det inte sol imorgon blir jag galen, det var inte för regnets skull som jag kom hem till Svealand efter 10 soliga månader i Florida. Skärpning!

Nu ska jag mala ner lite mjölkchoklad mellan gaddarna och slänga mig i soffan, om jag inte tvingar ut Stoffe på en ångestframkallad promenad vill säga.

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0