I have nothing else to do ..

Pratar du fortfarande med den du senaste kysste? 
- Självklart

Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja,

Vad åt du senast?
- Gröt & fullkornssmörgås

Har du fått någon komplimang idag?
- Av Linn


Har du varit med i en rättegång?
- No

Är du polare med grannarna?
- Mormor & morfar plus Petterssonarna, dom andra knäppgökarna har jag inte mycket till övers för

Vilka språk talar din mamma?
- Svenska. Men hon var grym på engelska när dom hälsade på i Florida, goo mommy!

Vilka länder har du bott i?
- Sverige & USA.


När åkte du senast bil i mer än 15 minuter?
- I går in till stan

Senaste piercingen?
- För ett antal år sedan i öronen

Har du varit på stranden i år?
- Självklart sickan. South Beach in my heart. Jupiter Island stranden går inte heller av för hackor ..

Har du haft en stalker?
- Nej


Mins du din/dina musiklärares namn?
- Gunnar, Johan & äckel Christer med neddragen gylf ..

Hur bra är din syn?
- Väldigt bra

Har du varit på party?
- Of course 

Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Nej/ja.  
 

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Ja, varför inte.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Otur för dig, jag har ingen ..


Har du vart utomlands?
- X antal gånger. Senast var Florida i 10 månader 

Vem ringde dig senast?
- Stoffe 
 

Vilket är det bästa bröllop du vart på?
- Måste vara Sannas storslagna i New York

Var är dina syskon just nu?
- Josse står och viker ett lakan i sitt rum

Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Läs gårdagens blogg


Vilken tid gick du upp i morse?
- 10.30


Vad ska du göra i helgen?
- Hoppas på fest eller myspys med tjejerna


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- Eftersom jag inte haft någon mobil sedan jag kom hem ( fick en ny igår ) så måste det ha varit ett i USA, som jag inte minns ..
 
Har du färglinser?
-Nej!


Vad gjorde du klockan två inatt?
- Snarkade i min säng


Vad är det första du gör på morgonen?
- Snoozar


Vad ska du göra efter det här?
- Kanske packa upp mina sista saker från Florida?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0