Fredag med la familia


Gääsp, jag är trött. Men det är ganska konstigt som mamma sa, eftersom jag inte har gjort något vidare ansträngande idag. Räknas dammsugning av 2 rum ( varav ett pyttigt ) , promenix ( faktiskt 1 timme ) och solning? Njaee, det är nog inte så ansträngande. Ätit mysfredagsmiddag med la familia idag, gott. Nu saknar jag min Stoffe något alldeles oerhört, fastän han bara är inne i staun. Men jag hade velat ha honom HÄR, hos mig. Kom kom kom .. Imorgon har jag inga vidare planer, tyvärr. Hade velat göra något kalasskoj med dom jag kallar vänner!

Linn bjöd dock in mig på party i Ronneby, kanske blir en sväng dit då. Återstår att se!
Nej nu lockar mami med godisskålen på plan 1, så jag tar och beger mig. Det är ju trots allt fredag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0