att bli jämnad med marken ..


Det värsta jag vet är lögner!
Inlägget hade gott och väl kunnat räcka med dom orden, för dom säger så mycket. Dom säger faktiskt mer än dom löften som folk lovar dig, sedan bryter. Vet man med sig att man kanske inte kan stå för sina löften, säg det då, rakt ut! På så vis blir folk inte sårade, nedtryckta & ledsna. För när man blir nedtryckt känns det som att bli jämnad med marken och förvisad om att aldrig mer kunna nå ytan för luft. Förnedring är vad det är! Och aaj, vad ont det gör. I kropp och själ. Fenomenet att det kan göra ont i kroppen vid sorg eller längtan, är sant! Så många gånger under dom senaste 10 månaderna i Florida har det värkt något alldeles fruktandsvärt i mig så att jag trodde att jag skulle gå mitt i tu. Inte för att jag mått dåligt, utan för att det har fattats något i mig .. fan med nu kom jag in på något helt annat!

Det jag vill ha sagt är: jag har insett vilka som är mina äkta vänner som stöttar, finns där och jaa bara finns där i vårrt och torrt. Ni är guld värda, mina guldvänner ..

För att muntra upp mig själv lite så bjuder jag på en av mina favvis bilder sedan Florida. Jag och Tico Torres, Bon Jovis trummis, på Halloweenfest 2006


image10

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha du har den inte alls för att muntra upp dig utan för att skryta, men det är rätt takter! visa oss här hemma hur mkt mer du upplevt :) haha men jag är med berest, bor ju ffs i växjö, :D

2007-06-28 @ 12:07:11
URL: http://mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0