Växjö, here I come



Då var det klart, jag ska bli student i Växjö, Informartörsprogrammet! Idag kom antagningsbeskedet. Hade som bekant hoppats på Kalmar hela tiden men thats life, man kan inte få allt man önskar. Till Växjös fördel hör att det är en större studentstad med ett big campus, som inte finns i Kalmar. Madde har hjälpt mig hela morgonen med boende och grejs, ska nog lösa sig det med.
 Lite spänning, nervositet & förväntningar finns i min kropp just nu. Tänk, börja plugga igen. Denna gången på ett Universitet, fy bubblan. Känns ju för bövelen som om det var igår jag började gymnasiet inne i stan. Tiden går, ack tiden går. Flytta med, hur det känns? Vet faktiskt inte. Har inte hunnit smällta det än, men det kommer bli skoj. Faktiskt! Få ha något eget och rå om sig själv, trotts att jag faktiskt hade velat se att jag kunde bo med Stoffe. Men det går inte riktigt, han har sitt här nere i Karlskrona. Jobb och allt .. Får bli ett senare projekt :)


Nu: lunch



278819-27

Kommentarer
Postat av: åsa h

grattis sötnos, studentlivet e grymt, du kommer att älska d :) snackade me åsa om att komma ner i slutet av augusti, passar d? pok.

2007-07-10 @ 14:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0