Tankar i detta nu ..


Onsdag igår, vilket givetvis var detsamma som party. Även denna gång med brudarna nr one. Eve stod för kalaset, vilket blev ett trevligt sådant med Guitarr Hero som största hiten. Denna gången fick mitt lipgloss från Staterna stå i skymundan, men det är ok. Vi rockade fett på Piraten, som alltid, och vid 4 la jag mig hemma i min säng och somnade gott, väldigt gott.

12:e juli idag och idag ska jag ta steget och tacka ja till Växjö. Känns både skoj, tufft, jobbigt & nervöst. Men jag måste få det gjort så jag kan vänja mig vid tanken. Vad är väl 3 år av hela mitt liv och någon gång så måste jag plugga vidare. Och varför inte göra det nu när jag har kommit in på ett kanonprogram, hoppas jag. Det är bara så nervöst på något sätt. Tänk om det inte passar mig? Tänk om det inte lever upp till mina förväntningar .. det blir trist. Det är just därför jag ska försöka gå in i detta projektet med öppna sinnen och inte FÖR höga förhoppningar. Då kanske det blir bra, JA det blir bra!

Nu ska jag käka lite lunch sedan ut på promenad med Eve och eventuellt Madde.


278819-28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0