piss piss pissväder


Gud vad tråkigt det är med regn regn regn. Ibland är det faktiskt ganska mysigt med en skvätt regn, EN SKVÄTT IBLAND alltså. Men inte varenda jävla dag, börjar gå lite till överdrift kan jag tycka. Men inte mycket att göra åt. Bara det att regnet förstörde min och Maddes första mot beachen 2008 promenad idag. Tack!

Nu är jag inte på värsta humör för mer bloggande, så nu ska jag fördriva tiden med att spela Sims, moget I know. Men det skiter jag i, för det är kul. Sedan ska jag vänta på att Sanna ska ringa ..

I'll be back

Kommentarer
Postat av: madde

segregn, hahah sommaren 08 närmar ju sig med stormsteg

2007-07-03 @ 11:02:14
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0