över torget med strumpor!


Sitter här med lätt dånande huvudvärk ( den kunde dock ha varit värre ), solsken i blick och framför allt två trötta ögon. Var ute igår! Kan det förklara saken kanske. Var trevligt, även då vi inte öste på som vi brukar på Pirren, höll oss faktiskt därifrån. Nivå gällde för kvällen för mig, Stoffe & Stefan. Jag och Grabbarna! Emil svek då han hittade sin brud på torget, dåligt Emil! 
 
Vid 3 var vi trötta, iskalla & hungriga som svin ( eller jag, inte Stoffe ) så vi försökte i en halvtimme ringa taxi utan att lyckas. Men tillslut svarade dom, vilken lycka. Så jag tvingade in Stoffe på redlight för att köpa en kebab i bröd till mig och sedan satte vi oss på Solgatan och smaskade. Jag frös som en galning om fötterna och hade enorma skoskav och ett tu tre så fiskade Stoffe upp ett par strumpor ur jackfickan, tadaa! Så med klänning, leggings, Stoffes jacka & endast strumpor på fötterna traskade vi bort till Konserthuset vid tio över 3 snåret för att hoppa in i en taxi. What a mess ..

Idag är det faktiskt sol så jag ska inte sitta här och kura med, ska hoppa några gånger på Stoffe och försöka få liv i pojken. Vilket kan vara svårt och man får en sur Stoffe efter sig, men det kan det vara värt ..

Ikväll ska vi på match, pax för att inte köra, hrm. Mjällby - Öster.

Nu ska jag ut, SOL ..

Bjuder även på en gammal bild från en av alla personalfester på Sturkö Camping, för det blev en del ..

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0