Metropolen Ronneby!


Nu ska ni få höra! Idag har jag varit i metropolen Ronneby! En upplevelse i sig så att säga, som ska upplevas från början till slut. Åkte för att träffa min mycket goda vän/Florida-kompanjon/matkompis Linn :)
 Tog oss en tur i den mycket tuffa och framför allt STORA staden Ronneby. Nästan så att man gick vilse, eller inte. Efter lite letande av parkering, då jag inte hade någon p-skiva, så strosade vi runt på stadens gator och torg. När vi gått igenom alla dom tusen affärerna så åkte vi ut till Brunnsparken för en liten promenad. Det är ju trots allt Sveriges finaste park! I sådana situationen får ju ändå en Karlskrona-bo som jag ta åt sig lite ..
 Linnepinn skulle jobba natt så vi tog hejdå och nu är jag hemma. Ska ut med familjen och äta på campingen när systeryster tränat klart, ska bli herrans gott.

Bye!


278819-40


Jag och Linn, stollar på fest i Miami!



Kommentarer
Postat av: Linn

Men vilken underbar bild Johanna=)
Fast det är väl kanske en ganska bra bild av hur vi ser ut, så vad kan man säga!!;) Superkul att du tog dej hit iaf. Nästa gång är det min tur att komma till sturkö igen.

2007-07-26 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0