många strängar på min lyra ..


God dag!

Tycker att solen är ganska sparsam med strålarna idag så jag pallar inte ligga ute, fortfarande känningar i ansiktet efter gårdagens konstant-solande i cirkus 4 timmar. Man får ju tänka på riskerna .. eller hur!

Pratade just med Lina Hansson :) Jätteskoj att hon ringde, verkligen. Måste försöka få in en träff med henne, Hilda & Johanna i sommar.
 Men det är ju såååå många jag ska träffa med, och när fan ska det hinnas med. Hur mycket jag än vill träffa alla så börjar jag undra; går det?
Pratade i alla fall med Åsa igår som var hemkommen från handbollsläger och henne ska jag banimej träffa nu i veckan. Jag kanske drar till Skåne och Köpenhamn med i slutet på veckan onsdag-torsdag eller torsdag-fredag för att träffa Sanna, Brad och alla New York människorna. Nyssens skrev även Hanna från bröllopet att vi skulle ses, jaa vad skoj :) Sedan hoppas jag att Åsa kommer ner från Varberg så vi, Åsa & Linn kan ha en rejäl skiva.

Börjar bli ganska mycket nu, och allt ska helst hinnas med på 3 veckor, för om 3 veckor drar vi kanske till Stockholm. Ojoj, life is hard. Men skoj är det, ;) Det är ju dom jag tycker om allra mest som jag ska träffa, så jag klagar inte. Tro inte det !

På lördag är det även fest med mitt underbara Sturkögäng. Vad hade jag gjort utan er pojkar och flickor? Ni är bäst, faktiskt helt bäst.

GLÖMDE ju Anna!! Ojoj, hur kunde jag det. Min äldsta och bästa barndomskompis ska jag ju med pricka in att träffa denna veckan. Nej nu blir jag snart inlagd för stress .. typ!

Nu: plocka jordgubbar med mormor
Senare: ut och springa


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0