Lina och jag i gasen ..


Regnet har upphört och förhoppningar om bättre väder är åter här. Hoppas kan man ju ..
Pratar med Lina & Caroline just nu och vi är sugna som attan på att gå ut imorgon. Blir nog ( förhoppningsvis ) en schysst tjejfest med dom bästa brudarna. Härligt, det är så det ska vara. Sommar och semester .. I alla fall för mig och Lina ( semester ) som bara går hemma heeela dagarna. Haha.

Jag trotsade regnet idag och flydde den kvava luften inomhus för en underbar promenad på 1 timme. Skönt att rensa tankarna från ogräs och diverse småkryp (?).
 Sedan plöjde jag igenom Sannas bok, Panelhönan, kanonbra med tvistat slut. Läs!

Nu funderar jag starkt på ytterligare en promenad, jag har blivit promenad-beroende. Men det är ju bara possitivt! Var det inte beach 2008 Madde, haha!

Naturen, here I come ..


Kommentarer
Postat av: madde

klockan 9 imrogon ska det brännas för att på kvällen fyllas på igen

2007-07-03 @ 20:30:20
URL: http://www.mjukostens.blogg.se
Postat av: Lina

Fy fasen va vi ska röja imon gumman!! Haha.. Ladda gärnet nu!!

2007-07-03 @ 20:58:03
Postat av: madde

ikväll :D:D:D:D:D::D:ED:D:D::D:D:D:D:D:D:D

2007-07-04 @ 11:30:55
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0