Lägenhet!


I'm happy again! Jag har lägenhet! :) Känns så bra så jag finner inte ord för det.
 Hittade en ledig etta idag på studentkårens hemsida för 2:a uthyranden. Ringde Frida, tjejen som bor där, och hon sa att vi kunde komma upp. Så vi for upp på stört till Växjö och efter några timmar var placet mitt. Jättefin etta på 28,3 kvadrat i campusets nyaste hus. Seperat kokvrå, stort badrum & fin enteriör. Rummet är delvist möblerat, men det stör mig inte alls så hon hade bra smak och fina möbler. Ville jag så fick jag ta ut det jag inte ville ha, och ta in mycket mer av mitt eget. Nu blir det IKEA!

Gårdagskvällen spenderades hos Stoffe-ponken där vi möblerade om och städade. Att vi alltid får värsta städrycken halv 10 på kvällen. Emil tittade förbi och vi intog soffa alternativt säng för lite Vänner på burken. Somnade efter några avsnitt och vaknade till halv 4 inatt av att katterna skrek som om dom hade eld i baken. Fann även Emil sovandes på soffan eftersom han inte orkat gå hem.

Nu pallar jag inte mer, tack och hej ...


278819-39

Kommentarer
Postat av: madde

högst upp till vänster i det röda bredvid det vita, (det man inte ser på bilden) bor min lilla henke :D

2007-07-25 @ 17:30:57
Postat av: Anonym

gott :D jag bor längst ner i hörnan i det röda

2007-07-26 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0