July 7'th

Guten morgen! ( tyskan var aldrig riktigt mitt ämne, därav eventuella stavfel )

Idag har jag hunnit; pussa ihjäl Stoffe, ätit frukost och fått blickar från mamma som säger, måste du sitta vid datorn VARJE dag och varje sekund. Därav dialogen vi förde för 2 minuter sedan:

Mamma: är du redan igång med det?

Jag: jag ska bli bloggerska har jag sagt!

Mamma: ja men det behöver du väl inte bli nu!!

Härligt att mamma stödjer mina framtidsdrömmar, härligt värre.

I alla fall, 7:e juli idag. Vilket jag blev väl insatt i då Stoffe väcker mig vid lite över tolv i natt och säger: Titta Johanna, det är 070707, frääänt va?
 Ah superfränt älskling, men sov lite nu.
Fest i kväll. Just nu känns det lite segt, men när första flaskan är öppnad då jävlar är jag på G. Precis om i onsdags, haha! Jaa herrejävlar vad skoj vi hade, på G var jag i alla fall så att det hette duga.

Nu ska jag ta en långpromenad och kanske dansa en regndans på vägen. Eller rättare sagt en ge-fan-i-att-regna-dans-för-då-slår-jag-ihjäl-dig-dans. Någon som vill vara med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0