Jag vill inte bli vuxen!


Jag är helt tom, tömd på tankar, förhoppningar och lust. Tömd! Just nu fick jag ångest över pluggandet, flytta? Fy, hemska tanke. Jag vet att jag redan har gjort det en gång, och det var till andra sidan jorden, Florida. Men detta är för 3 år, Växjö!? Tenta hit och dit .. tentaångest, tentaplugg & omtenta. Hemska ord, hemska!
 Jag vet att jag låter omogen. Jag vet att jag säkert kommer att trivas som fisken i vattnet om några månader, men nu. Nu vill jag inget hellre än att flytta och bo med min Stoffe i ett place. Min lilla söta Stoffe .. lämna dig igen? JAG VET att det bara är en och en halv timme bort och att jag kommer att få kanonskoj men jag vill inte bli vuxen .. ansvar. Jag vill inte!




image24


Du är det bästa jag vet ...



Kommentarer
Postat av: madde

kommer att gå bra tror jag...säger som innan,det blir vad man gör det till, tågen går ofta hem om man vill!

2007-07-10 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0