I'm lazy


Dagar har gått, timmar har passerat & inlägg i min blogg har lyst med sin frånvaro. Jag ber om ursäkt!
Ska nu lite kortfattat försöka få ihop ett litet inlägg.
 Mitt humör har varit i svajning dom senaste dagar. Ibland har det varit på topp, eller för det mesta rättare sagt, men vissa stunder har varit beksvarta. Do you wanna know why? VÄXJÖ, staden utan studentlägenheter! Jag blir frustrerad snart om jag inte får en lägenhet illa kvickt alltså. Visst finns det lägenheter .. För dom lyckliga jävlarna som lyckats samla ihop sådär 352 köpoäng. Då kan jag ju säga tack och hej med mina 13. Men hur ska jag kunna ha högre när jag fick antagningsbeskedet för 13 dagar sedan? Unimpossible. 
 
Hade en 2:a på gång men det smarthuvudet ställde ut den i bostadskö innan han ens meddelat oss att vi inte fick den! TACK dumhuvud. Jag blir så arg, arg arg arg arg. Detta inlägget låter säkert väldigt negativt och trist, men det är just så jag känner mig just nu. Jag vill inte börja en ny etapp i mitt liv, studerande på Universitetsnivå, utan ett eget place. Visst jag får bo hos Madde om det krisar sig, vilket är GULD värt, men jag vill ändå ha känslan av att ha något eget. Som bara är mitt!

Imorgon får jag ta nya tag i boendesökandet och ringa runt till ännu fler lediga lyor, just nu orkar jag inte mer .. Slutkörd var ordet !

Om five minutas hämtar darling mig och vi ska till honom och städa hans lägenhet och möblera om :)



278819-38


Florida, my paradise on earth! I wanna go back .. so bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0