' I wanna dance with somebody .. '


God morgon Sverige!

Klockan har hunnit ticka sig fram till 09.50 och jag har varit vaken i hela 40 minuter. Det ni! Datorn har varit välbesökt under den tiden ( jag måste få bort mitt beroende ). Vid 11 halv 12 snåret ska jag knycka ( nej jag fick faktiskt ta den ) morfars bil och köra in mot the big city in west. Ska nämligen träffa Åsa, och det ska bli mycket trevligt.
 Har ni läst om olyckan vid Sturkövägen i lördagsnatt? I går kopplade Stoffe att det måste ha varit det vi såg när vi åkte hem från stan halv 4 -4 samma natt. Det var ett himla ståhej, långtradaren och massvis med blåljus. Läskigt! Synd bara att man var full och inte kopplade det direkt, heja oss.

Imorgon är det på att igen, fest fest. In till systemet för tredje gången denna vecka, vadå alkis? Usch vad hemskt det låter. Men vadådå, det är ju sommar. Skit i det nu, det är i alla fall fest i morgon. Hos Anna :) Damen med det fina sekreterar håret, haha.

Nej nu ska jag faan försöka göra något annat än datorn ..


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0