I have to brush my teeth!


Ny dag, nya åtaganden. Ska skjutsa systeryster Josefajna till city sedan, ska även göra lite vuxen ärrenden såsom att hämta ut kort på Fotoquick. Sedan ska jag träffa Eve på staun och kanske även Lina. Igår ingick även Stoffe och jag en deal som sa: nästa gång Stoffe åker in till stan ska han klippa sig! Så jag ska få med honom idag .. haha. Nej men han är hemskt söt i sitt långa kryll men lite form på frillan hade ju inte varit helt fel.

Sailet stundar! Fredag blir det brydfest med världens bästa brydkompisar. Jag tror dock att jag står över fia med hutt denna gången? Lördagen blir det givetvis party igen, kanske med grabbsen denna gång. Återstår att se!

Den 11:e flyttar jag upp mitt pick och pack till Växjö, hjeeeeeelp. Vad läskigt :S Men intalar mig själv: det går bra, det går bra, det går bra ..

NU: tandborstning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0