helgens bravader


Ny vecka, nya tag. Vilket är detsamma som solning, bad, slapphet & glassning.
Helgens festligheter hos Emil var trevliga, jag gick dock inte ut utan traskade hem när dom flesta andra drog till stan. Har blivit lite to much nu på sista tiden.
 Igår blev det slappdag med en grymt bakis pojkvän ( milt sagt ). Solade och slappade hemma och på kvällen tog vi vår lilla tufftuff båt till min moster.

Idag var det upp i ottan som gällde och första punkten på schemat var morgonpromenad. Så vid 9 stod jag, Zandra & Eve redo vid kiosken för att ta oss an Svärmahallsrundan. Härligt!
 Hem och slänga i sig lite frukost sedan Knallen med brudarna plus Lina. Låg och stekte ett antal timmar med hela släktet Jonsson och sedan åkte jag med Lina hem.

Nu känner jag mig lite lätt burned i fejan och en kall dusch lockar.
 Håller på med lägenhetsletandet för fulla muggar men det är svårt. Jag har dock en megasnäll kompis, Madde, som i värsta fall låter mig bo hos henne i en månad för att sedan kunna flytta in i en egen den 1 oktober :)

So long!

278819-36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0