Florida-minnen


Blev just nu väldigt påmind om livet jag levde i Florida i över tio månader. GUD vad jag saknar det!!! Jag saknar allt. Min Emily, min underbara extra familj, SOLEN, mitt rum, shoppingen, palmerna, alla vänliga människor & ALLT det andra. Hade gjort en hel del right now för att åka dit och uppleva allt one more time. Det bästa jag gjort i hela mitt liv, helt klart. Det har varit värt varenda sekund av hemlängtan, alla tårar & tandagnissel. Jag hade aldrig i mitt liv velat ha det ogjort. Beslutet att åka till Florida var det absolut bästa beslut jag tagit i hela mitt liv.

Ryser i hela kroppen när jag tänker på allt jag var med om. New York, Bahamas, Key West, Miami, Orlando, Disney plus en jäkla massa mer saker. Tiden från den 8,e augusti 2006 till den 15,e juni 2007 kommer ALLTID att vara the time of my life ..

Slutar jag inte nu så börjar jag lipa ..

278819-35


Key West

278819-34


Anna på besök

278819-33


Jag och Linn på nattklubb

278819-32

Min sockertopp Emily

Kommentarer
Postat av: åsa h

åh, johanna! jag saknar d me, varje dag! er o allt annat.. pratade me åsa om att komma i mitten/slutet av augusti, passar d? pok.

2007-07-14 @ 12:04:42
Postat av: Anonym


jaa det är hemskt vad man saknar det! :/ uscj. ja det blir nog bra!! bara du kommer :D

2007-07-14 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0