Days are passing by ..



Dagarna flyter på, utan att något direkt storväckande har hänt. Slappdagar helt enkelt, men ibland kan små små saker inträffa som förhöjer den annars så vanliga vardagen. Dock har inget sådant sensationellt hänt .. än!

Igår åkte jag och min darling in til city framåt 4:a tiden för att uträtta några små ärrenden, som Madde tyckte lät såå vuxet. Jag skulle med andra ord in till Fotoquick för att framkalla cirkus 150 av dom 5000 bilder jag har sedan USA. Håller på med min scrapbook som jag måste bli klar med snart, den kommer att bli göfin.
 En snabb cheeseburgare på Mc donken och sedan begav vi oss ner till Hoglands park för att trängas med 5000 andra Allsångsmänniskor. När vi just gått ut från Mc Donken så stöter Stoffe mig i sidan och väser: Men där var han ju tamigfan. Måns alltså, Idol Måns. Då har man passerat oss på en halvmeters avstånd utan att jag har lagt det minsta märke till händelsen, som vanligt. Gått i min egna lilla värld och lullat .. vem är förvånad? Inte jag.

Allsången var trevlig och fullsmockad. Små skrikiga flickor som hade hjärtan i brand stod längst fram och tjöt, mormorsmodellerna och farbröder kategorin något äldre satt bänkade längst fram och vi andra döingar fick nöja oss med en plats next to the rabatt! Jo men det var nice, trots bruden som promt skulle tränga sig in mitt framför mitt för att sedan slå sig ner på ett platsskynke MITT vid mina fötter. Tack!

Efter skön sång i staun drog vi oss vidare till Blekinges stolthet och min hemö, Sturkö. Där var det rockkväll i trädgården på campingen med Jocke Mullo. Trevligt som få, dock aningens kyligt.

Idag skiner solen och jag har varit ute och vandrat i en timme innan frukost, jag känner mig nyttig. Ska föreslå för Stoffe att vi tar en sväng på sjön ..


278819-37

Bild från BLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0