bakfull? jag .. näädå


Jag är trött, och bakis. Fan med. Jag som trodde att jag slapp bakfylla idag, men icke. Att jag inte har lärt mig än; är jag inte bakis när jag vaknar, så blir jag det på eftermiddagen/kvällen. Knas! Eller inte så farligt bakis, bara-lite-sådär-sugen-på-allt-man-kan-äta-bakis. Men det var det värt  igår, varenda droppe som rann ner i halsen .. ohhyää!

Vid 8 snåret tänkte jag driva iväg till Madde för att kolla på en HELSJUK film hon spelade in igår när vi lekte som värst på förfesten. Fy fan! Hon skickade den innan, men det var bara ljud på den, bilden var helt svart. Men jag höll ändå på att kissa ner mig när jag hörde hur mycket vi garvade på filmen, jisses. Skoj var det :)

Idag jobbar Stoffe sista dagen på jobbet innan semester, 5 lååånga härliga weeks. Åhh, vad vi ska mysa.

Over and out

Imorgon, staun med Åsa

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0