4´th of July


Igår var det en STOR dag för Amerikanarna, trist att inte få fira den i Amerikat, faktiskt. Hade varit något alldeles speciellt ..

Men vi firade dagen på vårt alldeles egna lilla sätt ;) Började dagen med Madde i stan där det blev två rundor på systemet, halvtimmen i en provhytt på H&M för att leta upp kvällens outfit och ihopstötande med min söta Åsa, som jag förövrigt ska träffa imorgon. Vid 6 mötte jag upp Anna vid Cityhallen för kvällens matinhandling. Vi gjorde utsökt sallad, godare har jag aldrig ätit och snackade en jävla massa skit. Sedan fick jag terrorsamtal av Madde som undrade: är du klar än? Oops, hade visst inte gjort mig i ordning än. Lite brått där ett tag .. Mellan halv 9 och 9 hade jag äntligen hittat fram till Lina. Madde lär dig ge ut rätta vägen för fan. Begav oss till Stina och Elin för förfest. Asgrym sådan! Vomit, Tarzan och fruktleken stod på schemat. Fy fan vad jag garvade .. gå in på min bilddagbok för att se bilderna. Fiddellin där ..
 Efter att ha upprepat apelsin apelsin till stjärnfruk stjärnfrukt i ungefär ... jaa övertid så begav vi oss till Piraten. Där intog vi the dancefloor och shakade röv i evigheter. Baren var välbesökt och tömd på turkisk peppar och tequila. Faan vad gräsligt äckligt du Lina? HAHA!

Vid 3 tvingade Madde oss alla till Michells för fyllemat, trots att det bara var Madde som åt ( vi andra snyltade ).
Vid 4 formligen stöp jag i säng, trött som fan och med skoskav av inte denna värld.

Tack brudar för en grym kväll, ni är the best!


image21

Kommentarer
Postat av: madde

hahahahahahahaha sa rätt väg först, men sen fel :D carro är vittne

2007-07-05 @ 14:41:31
URL: http://www.mjukostens.blogg.se
Postat av: Lina

Ja fy fan va starkt det va Johanna! Men nästa onsdag e vi på det igen =)

2007-07-05 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0