3 små övergivna godisar



Varit uppe sedan tjugo över 8 imorse, anledning: beach walk med Madde. Eller ja, inte bokstavligt beach walkande. Men vi har gett oss fan på att en promenad om dagen ( lång sådan ) ska rädda beachen 2008. Vi har gott om tid! Men just nu är det illa, för tre små övergivna godisar ligger med ledsna ögon i en skål bredvid mig och bara skriker: ät upp mig! Men icke, jag ska inte falla för grupptrycket, inte denna gång ..

I alla fall, vi hade en trevlig promenix i morse och pratade om allt mellan himmel och jord. Nu har jag vinkat av Stoffe som skulle till jobbet och försökt locka Isa med att bli au pair i Florida. Bara tänk på NY och Bon Jovi Isa .. haha!

Ikväll är det party party med partybrudarna nr 1. Ska bli galet skoj! Om någon timme blir det stan med Madde, systemet, sedan umgås med Anna några timmar. Sedan party ..

Pratade med en stressad Åsa gåsa innan. Hon ringde i lugnan ro men stress det blev det när hon kom på att hon skulle börja jobba om 20 min. Lyckat Åsa. Ska i alla fall ses på torsdag eller fredag, sötnöt

Nu: lunch! Kaaaan det bli omelett, det enda jag kan göra?



image20

Kommentarer
Postat av: madde

partyyyyy....men först sysset :D

2007-07-04 @ 13:26:50
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0