Sicken kväll


Ojoj, vilken härligt avslutande kväll på terminen hos Maja. Satte igång tidigt med vindrickande, Singstar sjungande och allmänt party. Tidigt till Sivans, då det var pumptömning. Dansade, drack drinkar och hade allmänt kul i X antal timmar. Så länge har vi väl aldrig varit på Sivans innan :) 
   Vaknade tjugo över 10, såå skönt att sova ut. Ätit lite frulle och snart blir det nog en tur till Willys och inhandla diverse födoämnen som jag ska äta fram till torsdag då jag ska HEM! Och fy tusan vad jag längtar! Ska bli så ofantligt skönt att komma hem. Fira jul, nyår, äta god mat, umgås med alla och allt det där. I'm gonna have a blas!
 Så tack för igår tjejer och snart kommer jag ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0