Mysko!


Mysko dröm, verkligen!
Jag och Josse simmade i en stor sjöö med massor av illrar. Om man inte passade sig så bet dem en i näsan. Ont. Vi simmade och simmade. Helt plötsligt ligger vad jag skulle tro, Världens största orm i vattnet. Den var så grymt stor, måste varit 50 meter lång. Shit vad jag plaskade på. Fast Josse tog det med ro, sa att den inte var farlig. Pyttsan! På andra sidan vinkade vi till mamma och pappa som var kvar.
   Helt plötsligt sitter jag i en Ferrari med min moster Kerstin, haha. Hon kör i en jäkla fart på Ryarakan så jag får alldeles ont i magen. Sedan står en kör och sjunger sången med blå tröjor på sig, mittemot Säljös hus. Då vänder moster Ferrarin och kör tillbaka för att få se vilka det är. Vi parkerar vid brandstationen och jag sätter ut min kasse (?) på marken, lutat mot däcket. Helt plötsligt är det mamma som har kört Ferarrin och vi lunkar iväg ..

Wierd!

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha har hittat vart man finner sina kommentarer nu på bloggen...svarar på din kommentar "jag har bara låtit det sova"

2007-12-07 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0