Mitt 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja säkert en massa


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade faktiskt inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, gamla vänner. Närmare 3 st tror jag


4. Dog någon som stod dig nära?
Inte jättenära, men 2 stycken

5. Vilka länder besökte du?
USA, Bahamas & England

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Inte något speciellt

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
27 dec, 30 mars, 4 april, 16 juni

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag tog hand om mig själv 10 månader i USA, det kommer jag att vara stolt över hela livet

9. Största misstaget?
Att jag krängde massa USA-skit-mat. haha

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Dra på trissor, men inte så farligt. Jag brukar ALLTID vara sjuk varje år. Men det värsta under 2007 var nog smärre förkylning


11. Bästa köpet?
Oj, dont know

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla upplevelser i USA och alla nya människor jag träffade där


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Justin Timberlakes alla låtar från konserten i februari bland annat

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
2007 var ett glatt år


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat och velat

18. Hur tillbringade du julen?
Julen 2007, måste vara denna. Ja, med familj och släkt hemma på Sturkö


19. Blev du kär i år?
Har varit kär i mer än 4 år nu

20. Hur många one night stands?
Ehh? Läs föregående fråga igen

21. Favoritprogram på TV?
Oj. I USA var det nog American Idol haha, eller inte

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Jag hatar inte, jag tycker mindre om


23. Bästa boken du läste i år?
Camilla Läckbergs TRE böcker

24. Största musikaliska upptäckten?
 Måste säga Justin Timberlake och Pink på America Airlines Arena, 24 februari i år

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, ett bra år

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jo

27. Årets bästa film?
På smällen, helt klart. Såg den i Florida i juni

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Låg vid poolen, var på mallen, hade party hos Skinners och gick ut på Yardhouse. Kommer aldrig glömma!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Första halvan av året var det bikini, kjol, linne och shorts. Andra halvan .. sportig, bekväm, mode och såntdär.

31. Vad fick dig att må bra?
Åh mycket. När mamma, pappa & Josse hälsade på mig i dec-jan. Eller när jag var på Bahamas och insåg att jag tillbringade X antal dagar i paradiset


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha

33. Vem saknade du?
Alla jag inte träffade under 10 månader. Stoffe ..

34. Nya människor du träffade?
Håll i er: Frank, Valerie, Emily och Pierce Skinner. Linn, Åsa & Åsa ( var egentligen under 2006 men skit samma), Sanna, Brad, Sharon, Jannicke, Emma, Sofia, Maja, Maja K, Sanna, J.Lindh, Emelie, Hermis, Camel plus alla andra i Växjö! Har SÄKERT glömt någon. Ta inte illa upp!

35. Sammanfatta ditt år 2007
Jag firade in det nya året i Florida, Jupiter Island med min familj och min au pair värdfamilj Skinners. Året tillbringade jag på platser som Miami, Key West, Bahamas, New York, Orlando och lilla Sverige. Jag lärde mig otroligt mycket om mig själv, inte minst att jag kan ta  hand om mig själv, i alla situationer och att det går. Allt går!
  Jag hade en underbar sommar med alla dem jag inte sett på nästan ett år. Jag flyttade till Växjö 24 augusti och började på Informatörsprogrammet vid Växjö Universitet. Mötte många nya människor och efter bara en termin har jag skaffat vänner för livet, hoppas jag. 2007  (även en del av 2006) har varit mitt bästa år någonsin och det är något jag kommer att bära med mig hela livet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0