I'm home!


Hemma i Karlskrona nu då, eller rättare sagt Sturkl. Skönt! Kom igår.
På tåget hände också världens knäppaste grej. Haha.
Konduktören kom och ville se biljett. Jag åker alltid på ungdom som är 19-26 år. Han kollar misstänksamt på biljetten och sedan på mig och säger:
-Skulle jag kunna få be om legemation?
- Ehh jovisst!
Sedan börjar han gapskratta och säger:
- Haha, andra 87:an denna veckan som jag tar för över 26. 
 Här är jag illröd i nyllet och skrattar nervöst, tillsammans med halva kupen. Shiit!
Han måste alltså trott jag var minst 27, eftersom ungdom är till 26. Jag säger då det, men 26??

Idag ska jag i alla fall julfejja lite med pappa hemma. Köpa gran osv. Sedan ska jag in till stan med Stoffe, han ska handla klart klappar och jag ska till systemet. Nu ska pjyamasen av och vanliga kläder på! Känner mig som en soffpotatis!




Kommentarer
Postat av: Evelina

haha du börja bli gammal Johanna. Prova anti rynken kräm haha

2007-12-24 @ 01:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0