God natt!


Idag har varit en bra dag. Städning, liite plugg & packning. Även träning och god middag, köttfärssås & spagetti. Oj, haha. Lät som om det är ovanligt att jag får middag. Menade inte så :)
   Maja har varit här på liten kvällsvisit. Vi har kollat Bonden och snackat massa, märk massa, skit. Det är typ det vi är bra på ;) Nej jag skojar bara. Men vi kan väl sammanfatta det såhär: vi förstår varandra helt enkelt. Och det känns himla skönt måste jag säga. Vi är mest lika varandra här tror jag, skönt :) 
  Snart ska datorn stängas av, sedan ska jag läsa lite fler texter i vårt Textgenrer kompendium. Imorgon handlar föreläsningen om pressmeddelande och nyhetsjournalistik. Ser fram emot detta!
 Sedan ska jag hem och möta pappa som ska hämta alla mina väskor och mina små firrar. Kan tyvärr inte åka hem med honom för han är här uppe och hämtar patient på Sigfrids, så det går inte riktigt, hehe. Så tåget får det bli, som jag nämnt tidigare. Stoffe möter mig på perrongen, läääängtar ..

God natt Sverige!

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0