En sak till ..


Nu har min granne gått FÖR långt. Har klagat på hans höga volym tidigare, eller hur? Men inatt brände han på mer än vanligt! EN TORSDAG KLOCKAN ETT? Hur är människan funtad? Stoffe trodde han spelade guitarr hero och jag är inte sen att hålla med. Det är ett konstigt läte som är svårt att sätta ord på. Men det är en hemskt hög bas, gitarrspel och dunkadunka.
 Och tror ni inte han har satt igång spellådan redan nu?? JAG DÖR!
Är det samma liv inatt så ska jag ta mod till mig och ringa störningsjouren, har inte vågat hittills. Haha!

Ska bli skönt att flytta ifrån idioten. Stoffe tycker att jag ska köpa en stoooor baslåda med hög kapacitet och bränna järnet dagen innan jag flyttar. Då skiter han nog på sig här ovanför! Idiot ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0