1:a advent i ensamhet


God dag!
Helgen har varit trevlig, roligt att Anna kom. I går var vi på stan och sedan lagade vi supergod mat. Dock lite missöden då pastan kokade över och hela spishällen fullkomligt flöt av skållhett vatten, haha.
 Sedan kollade vi faddergalan och tyckte synd om alla små barn.

Idag tog vi sovmorgon till 11, sen åt vi god frukost och förberedde oss för stan. Tog bussen in och sedan gick vi en timme innan Anna tog tåget hem. Jag gick en stund till på stan och inhandlade en julis till. Sedan gick jag hem från stan, skönt! :)
  Ikväll ska jag bara ta det lugnt, i min ensamhet första advent :( Hade gärna varit hemma på Sturkö nu, mer än gärna. Men snart är det jul och då får jag åka hem.
Nästa helg blir det ju mys i Göteborg med familjen, Footloose och allt!

Någon som kan laga min adventsljusstake?


278819-34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0