13 days to go


En dag närmare Jul och jag längtar nog mest av alla. Jag kan inte förklara, men jag är som frälst i julen. Maten, julklapparna, stämningen, människorna, dekorationerna, MUSIKEN och allt det andra. Åh åh åh.
 Men innan det blir jul har vi lite lite till i skolan. Imorgon en inlämningar om Svinalängorna som vi läst. Usch, hemsk bok. Men bra! Läs den. På fredag är det vår första tenta, dock hemtenta. Vilka alla säger är mycket enklare än salstenta. I hope! Jag är dönervös. Så på fredag mellan 8.00-16.00 är jag INTE nåbar. Ring mig inte om det inte är döviktigt! Tack :)

Nu ska jag klä på mig, sedan blir det en promenad med Maja runt campus inom ICA. Sedan plugg ..

Kommentarer
Postat av: Charming man.

Gillar du julen ? :)

2007-12-11 @ 10:36:40
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0