Växjö


Växjö är trots allt en rätt trevlig stad, faktiskt. Kommer nog att kunna stå ut/trivas i 3 år. Även att jag kommer att saknar närheten till havet något enormt, shit alltså. Är man uppvuxen på en ö i Karlskrona skärgård så kommer det att bli en helomvändning att bo mitt inne i Smålands djupaste skogar med en insjö som närmsta granne. Men thats life, 3 år som sagt .. 3 år!

Var alltså i  V igår och fick min lägenhet :) Känns så jävla bra alltså, en solklar 10 poängare. Stoffe och pappa var med uppe och vi flyttade in min tv och lite småsaker. Känns bra! Madde kom ner en sväng och hälsade på från Tuvanäsvägen :)

Nu blir det en promenad i det fina vädret. I eftermiddag blir det match, B-laget spelar hemma. Hoppas det inte går lika " dåligt" som det gjorde för A i går, 0-0 mot Nopeln. Dom borde ha vunnit!

See you!


278819-46


Kommentarer
Postat av: madde

snoken kanske kom in när dörren var öppen :O

2007-08-16 @ 11:20:41
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0