växjö by night


Just hemkommen från en trevlig kväll hos Madde på Tuvanäsvägen 1. Kylan och hösten låg i luften när jag och Stoffe traskade hem för tio minuter sedan. Brrr .. vad kallt!
 Har druckit öl/vin och pratat och skrattat om öborna. Jonas och Cicci trodde antagligen inte att vi var riktiga i huvudet, men det bjuder vi på! Eller hur?

Nu ska vi nana i min sköna säng och imorgon åker vi återigen hem till Kalleskrona, Sturkö. Sedan bär det av igen på lördag då jag flyttar för gott (?). Nej inte för gott, men för 3 års studier, förhoppningsvis. Mamma, pappa & syster kör då upp mig och vi ska ha en liten kräftskiva på lördagskvällen! Myspys.

Nu: bingen

Natti från Stallvägen 50 B

Kommentarer
Postat av: madde

hahahah, ja sant, menfinns många konstiga människor där.jonas sa iaf att han tyckte det var trevligt sen på msn! haha, så illa var de tnog inte D.::D hoppas jag, men vad vet jag, mitt omdömme var väl inte på topp

2007-08-19 @ 11:20:42
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0