vardag


Fan vad tiden tickar på när man sitter här och gör ingenting. Hittills har jag bara hunnit duscha, diska och klä på mig. Åååh .. blir galen! Jag som skulle städa. Får göra det nu. Fick igång min skype nu, äntligen. Nytt namn dock, johanna.fiddelli .. så nu kan vi prata där igen :) 
 
Blir en tur till stan när Madde har slutat vid halv 4-4. Systemet plus Arken hoppas jag. Måste ha syretabletter till mina små stackars fiskar. Dom dör väl snart .. se inte ens fiskar kan jag hantera. Dom är uppe på ytan och kipar efter andan stup i ett. Nåväl ..

Imorgon börjar då skolan. Pirrigt, men ska bli trevligt! På fredag kommer kanske min älsklings Stoffe upp och stannar til lördag. Hoppas! Skönt att man kan hälsa på varandra bara under en dag eller två, kunde vi ju inte precis i USA. Nu kommer jag att ha fullt upp fram till den 8:e sep. Kick offen drar ju igång imorgon efter Introduktionen kl 16. Lekar, fest, lekar, fest, lekar fest, fest, lekar .. nämnde jag fest?

21 eller 28 september kommer jag nog hem till Sturkö på besök! Längtar! Nu måste jag nog städa lite och göra lite mat. Pannkakisar kanske?

Huuuh .. fryser om fötterna! Dunsockor på!


image24

Miss you honey, so damn much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0