thursday!

Thursday, torsdag 16:e augusti och fasen vad tiden går snabbt.  Rullar på i värsta speedway farten så att man blir alldeles yr i pottan. 
 Har just tittat på film, inte ofta man gör det mitt på dagen, men med det här halvruggiga vädret så är det faktiskt tillåtet. Flickan i jordkällaren hette den, halvläskig. Fast det är mitt på dagen så kom jag ändå på mig själv med att gömma tårna under filten, kika mot dörren varje fem minuter och lyssna efter konstiga ljud utanför fönstret. Man blir aldrig vuxen nog att titta på thrillers utan att bli rädd. Men det är väl det som är lite av charmen med filmerna antar jag.

Nu tänkte jag gå iväg på en powerwalk, sedan ska jag stå för middagen. Något så avancerat som Matjesill blir det idag, lättlagat och otroligt gott.

Dagens låt: Buffalo Soldier
                      Bob Marley


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Johanna
laste precis din komentar pa RD blir sa glad varjegang nagon kommenterar =)
joo jag skall val inte klaga pa livet harborta aven om hemlangtan borjar komma lite smatt nu, har ju snart varit borta i 10 man det e lange det... laste ditt inlagg har och det var val efter det jag kom pa att jag igentligen inte skulle klaga pa sadana sma saker men det kanns anda som att det maste ut!
lycka till med pluggandet och ha det sa bra !
Kramar Emma

2007-08-16 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0