Packa, packa, packa


Har precis packat 3 stora påsar med kläder, morgonrock och vinterjacka som ska skickas med pappa imorgon upp till Växjö! Ganska bra att ha en far som ibland jobbar i Växjö och som kan köra mina grejer. För det är inte lite stuff som ska upp till Stallvägen. Om en timme ska jag även ta bussen in till city för att möta upp Åsa M. Vid 3 ska vi sedan ner till tåget och möta Åsa H från Varberg. Åsorna mötte jag i Florida hösten 2006 och jag har inte träffat Åsa H sedan dess så det blir ett kärt återseende :) Sedan kommer Linn och hämtar upp och alla i sin räcer och vi åker ut till mig för lite middag och sleepover.

Imorgon blir det utgång ,Style: Miami, och det kan gå mycket vilt till. Håll i hatten!
 Nu ska jag klä på mig någorlunda rekorderliga kläder, går inte att åka in till stan med blå/rosa Victoria Secret mjukisshort och vitt linne från Forever. No no, kläder var det ja ..


image17

Linn, Åsa H, Åsa M and me. City Place, West Palm Beach! October 1'th 2006.

Kommentarer
Postat av: madde

jadu, jag förstrå inte heller, helt sjukt, men får lön imorgon för barnsimskolan 4,4 men måste ju sätta de på sparkontot, kommer du lördag då? hanna j undrade om vi ville komma coh hälsa på henne på måndag, henne coh affe, ungen alltså, puss

2007-08-23 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0