På dagen ett år


ETT ÅR! Ett år sedan jag åkte till Florida idag. ETT ÅR? Kan ni fatta va? Det är sjukt, att tiden kan gå så fruktandsvärt fort. Och tänk vad jag har hunnit med det senaste året, shit alltså.
 Träffat en underbar familj, Skinners, underbara kompisar, lärt känna ett för mig underbart land ( man får bortse från usa's svagheter ), bott i ett underbart klimat ( inte mycket kan slå Florida i 10 månader ) och haft the time of my life helt enkelt. Jag är nöjd, helnöjd. Nöjdare än nöjdast!

Bifogar ett litet kort på mig när jag satt på Kastrups flygplats för prick ett år sedan idag, hjälp vad nervös jag var! Syns det?

278819-45


Kommentarer
Postat av: Anja!!

jadu johanna, fyfan den dagen man åkte var väl sådär... men tänk vad kul man hade. värt allt besvär!

2007-08-08 @ 11:58:48
Postat av: Anonym

jaa herregud! värt ALLT besvär, det är så sant så :D

2007-08-08 @ 13:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0