NERVÖS!


Jäklar vad magen kör. Inte dåligt med fjärilar i den nu. Imorgon är det dagen D, lilla Johanna börjar på Universitetet. Låter helknas men så är det. Klockan 1 är det upprop sedan kör kick offen igång och håller igång tors-sön. Sedan nästa vecka tors-lör. Håll i gång !
 Just nu far en himla massa tankar i huvudet på mig. Kommer jag trivas? Har jag valt rätt? Kommer jag träffa några att umgås med? .. Nojigt jag vet, men kan också kallas pirr!

Har ägnat dagen åt städning av hela lägenheten ( alla mina 28,3 kvadrat ), varit på hyresbostäder och fixat med hyreskontraktet och sedan iväg med Madde och hennes 3 kompisar. Åkte till Samarkand och gick på Systemet, H&M och Maxi. Köpte även syretabletter till mina små firrar så nu kanske dom lever några dagar längre .. ;)

Fick till lite middag idag med, fiskpinnar, potatis och spenat ( efter MYCKET om och men ). Har diskar, fixat med papper och plockar lite här nu. Och nu är jag som sagt ett nervrak inför morgondagen. Åsa försöker att lugna ner mig men jag vetti sjutton .. haha.

Elfsborg kvitterade nyss till 1-1 mot Valencia .. jihoo! 

Ska även tilläggas att Melody Club spelar nere på Amfium just nu, här på campuset. Campusfestival! Men jag kände verkligen inte för att dra dit. Astrött, nervös och mycket att fixa med. Får öppna fönstret lite så jag hör några toner! 

Ska ta mig samman nu .. andas, andas, andas! Kommer nog att vara lite off kommande dagarna p.g.a. kick offen! Återkommer med info om jag överlever :) 

Håll tummarna imorgon för mig! HEJ DÅ!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0