Mina två nya husdjur!


Min dag:

Vaknade och undrade: var i helvete är jag? Sedan insåg jag att jag visst var i Växjö. visstja. Så det var bara till att upp och fixa frukost och trycka på datorn, my best friend. Lullade runt lite och bestämde träff med Madde för dagens aktiviteter. Haft en hel dag tillsamman, mycket trevligt. Och behövligt, så jag inte sitter själv och tråkar.
 Klädde mig, diskade och fixade lite. Hemskt vad duktig man känner sig!

Vi for in till stan. Träffade Hanna Johansson ( gammal klasskamrat ) som fått barn och väntar andra ungen om 2 månader, där går det undan :) Åt lunch med henne, Gustav och bålgulliga sonen Alfred. Sedan traskade jag och Madde vidare på stan. Letade kalender/almanacka till mig men det var inget vidare utbud. Så ut med bussen till Samarkand, typ som Amiralen hemma, och in på Maxi. Hittade efter många om och men en finfin kalender. Sedan iväg till Arken för att göra dagens viktigaste ärende: handla fiskar till mig :) Har aldrig ägt en fisk i hela mitt liv. Men nu har jag två sällskapsfiskar, Molly och Louis (killnamnet, som jag säger till alla som dom inte tror det är Louise ). Svarta guldfiskar med JÄTTE utåtstående ögon, haha! Ascoola.

Nu för nollorna som började skolan idag ett jääävla liv här utanför! Ska ja också vara så gapig och göra bort mig på torsdag? Heja.

Nu ska jag slurpra mer nyponsoppa och sedan sova. Jag trivs faktiskt här i min lägenhet, trotts att det hade varit tusen gånger bättre med Stoffe. Ska fortsätta tjata ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0