lista


9
saker du ser fram emot:

- Helgen, jag och Stoffe i Växjö, myspys
- Flytten till Växjö den 24:e
- Dagen jag åker tillbaka till Florida
- Att få en "inkomst" igen tack varje CSN, haha. Inget sommarjobb = inga pengar
- IKEA senare i eftermiddag
- Tisdag nästa vecka då Åsa kommer från Varberg
- Onsdag nästa vecka då det blir utgång med Åsa, Åsa & Linn
- Nästa samtal från Stoffe
- .. pass


8 saker du har på dig dagligen:

- Bh
- Trosor
- Byxor
- Örhängen
- Ringen
- Hårsnodd
- Läppsyl
- Strumpor

7 saker som irriterar dig:

- Att folk inte kan mind their own business
- Att man måste ta skyhöga lån för att studera, that sucks
- Sura människor
- Att jag inte kan fortsätta med fotbollen när jag flyttar
- Att jag inte kan laga mat, jag måste lära mig
- Folk som inte fattar att man ser när dom pekar och viskar om en
- Människor som gör allt i slow motion

6 saker du rör varje dag:

- Min mobil
- Min tv-kontroll
- Mina kuddar
- Min dörr
- Min plånbok
- Min väska

5 saker du säger ofta:

- fan ( tyvärr )
- typ
- okej
- jaha
- ja

4 (personer) du vill spendera mer tid med:

- Stoffe
- Linn
- Kajsa kusin
- Familjen ( när jag flyttar till Växjö )

3 saker du gör varje dag:

- Promenerar
- Tittar på tv ( tragiskt men sant )
- Pratar i telefon

2 band/artister du har sett live:

- Justin Timberlake
- Pink

1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:

- Stoffe


roligare kan man ju ha än att fylla i listor, så just därför ska jag gå en sväng nu!


Kommentarer
Postat av: madde

haha ja, för du har ju aldrig gjort så, hahahaha,

2007-08-14 @ 16:07:51
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0