Kick off 2007


Säger bara en sak: MKV!

Herregud, jag som varit nervös och orolig flera veckor över skolstarten! Det var väl inget krux. Efter några timmar tillsammans med lärarna igår så tog Kick off gänget över och vi tilldelades alla en rosa ursnygg tröja var med texten, Nolla! Och snygg bandana i huvudet med våra namn. Sjukaste grejen är dock att vi har FEM Johannor i klassen, sjuukt! Plus en Hanna, en Anna och en Sanna. Confusing ..

Vi satte igång med irländsk julafton nere på ängen och innan vi skulle snurra så skulle man klunka rödvin! Laget som drack upp snabbast vann! Shit vad äckligt! Kvällen avslutades med förfester hos Malin och Baggen och sedan mer fest hos Alex. Göötrevligt! Fick en nattgäst, Theres från Ronneby som sov på min soffa :)

Idag vaknade vi sega och insåg att oops samling om 2 timmar. Så i med frukost och på med våra snygga outfits! Sedan mot Sivansängen! Där väntade våra faddrar med lek och stoj. Nya lag delades upp och jag hamnade i the best team ever! Haha. Jag, Johanna, Maja, Teddie och Alex. Poängjakt! Man fick en och en halv timme på sig att utföra så mååånga uppdrag som möjligt. Däribland: moona utanför Statoil ( vilket vi gjorde ) , knacka dörr och spela Jehovas Vittnen, bryta arm med polisstudenterna, skriva dikter, hoppa små grodorna runt " Tutten ", fråga okända personer om dom ville smaka vår utsökta dricka vi hade i en 2 liters flaska klockan 12 på förmiddagen & pussa pizzeria Josephs fru på kinden m.m. m.m. m.m. Vi gick stenhårt ut för att vinna, men förlorade på mållinjen med 10 poäng. Surt! Nu har vi lite ledigt innan kvällen festligheter drar igång vid 7.

Imorgon fest och utgång på Sivans. Nästa helg är det läger tors-fre och sedan sittning på lör. Tema: Bad taste ala Patrik Ekwall .. Yää!!
Nu ska jag grunda magen med lite mat för kvällens fest!

Jag gillar studentlivet redan nu. Att bo granne med två klassisar är ju inte heller fel :)


Kommentarer
Postat av: Anja!

Se... man ska inte vara så nervös, allt ordnar sig!! sista gången jag vill höra dig sån. bra.. ha de så skoj nu

2007-08-31 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0