I'm lonely

278819-51

Molly och Louis

278819-50

The boul was heavy!



Jäkla skit vad tråkigt jag har. En sådan där stor klump i magen har jag med, jag vill INTE vara här själv! Jag vill ha upp någon här, helst Stoffe. Pappa var här en och en halv timme ungefär, lämnade lite grejer och sedan lunchade vi. Han har varit på jobb idag i Växjö! Trevligt med sällskap, men nu är jag själv igen. Och det är skit rent ut sagt. När man är ensam så har man tid att tänka på en massa, massa massa. Känner mig så .. vet inte hur jag ska förklara det .. men så .. mm ensam! På ett konstigt sätt som jag inte har kännt innan. Det känns liksom i hela kroppen. Gör ont liksom! Kan tyckas att jag borde fixa detta bra efter 10 månader i Florida, MEN det konstiga är att detta känns värre. HUR kan det göra det? Kanske för att där hade jag en familj jag bodde hos, det hände grejer hela tiden så jag hade inte så mycket tid att sitta ensam och fundera på. Men nu, sitter jag här själv i lägenheten och har INGET att göra. Ingen att prata med, ingen att skratta med eller inte ens någon att gråta ut lite mot. För det är precis vad jag känner för att göra nu! Usch .. hur kan det kännas så här? Allt skulle ju vara så spännande med att flytta, men just nu känner jag ingen jävla spänning för fem öre. Bara en enorm hemlängtan och ett enormt behov av att få en stor kram av någon. Helst Stoffe ..

Alla säger att det blir bättre på torsdag då skolan börjar och jag har något att göra. Jo, det är nog sant. Men tills dess då? Är jag löjlig? Kanske, men det skiter jag i.
 Jag borde vara stark, jag borde klara detta. Jag SKA klara detta, men just nu har jag nada motivation till att ens kämpa. Satan vad trist det är ..

Snälla någon, hjälp mig ur denna skit sits och ge mig sällskap! Vill bara packa väskan och åka hem ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0