fixar och trixar!


Sitter proppmätt  i soffan efter en stadig middag, taco. Är förresten i Växjö som jag skrivit innan, vi har det kanonbra jag och min Stoffe. Inte utan att jag hade velat ha upp honom här på heltid, får se om jag lyckas med det. Har fixat hela dagen i lägenheten. Packat upp, packat in, ändrat om, ändrat lite till och hängt gardiner. Gardinerna sedan. Fyy vilket sjå jag hade med dom innan jag lyckats nåla upp dom jävlarn, pucko gardiner som var skeva på två ställen. Då blir man sådär halvglad och tappar tålamodet direkt! Stoffe skrattade bara åt mig när jag satt på golvet och dunkade näven i golvet ..

Andra hindret för dagen var när vi skulle sätta upp två tavlor ovanför soffan. Den ena gick kanon eftersom det var gipsvägg där men när vi skulle sätta upp den andra så fick jag banka en evighet med den jävla knappnålen innan jag insåg att det var cement! ÅÅÅÅH! 2 cm åt höger var det alltså cement, blir man arg eller? Så imorgon blir det Claes Ohlson för att köpa fisklina, finns tavelhängarlister runt om i lägenheten, superbra!

Nu ska vi glutta på film och äta godis. Beach 08, here I come .. urk!
Ska i alla fall gå Växjösjön imorgon på morgonen med Madde och hennes kompis!

god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0