Dagen D


Idag gäller det. Om några fjuttiga timmar ska jag sitta i sal K 20.. någonting och jag vet verkligen INTE var den ligger! Hujedamej, hur ska detta gå? Vid 16.00 har introduktionen slutat och våra kick off ledare ska ta över. Sedan följer håll-i-gång.
 Ojojoj vad jag är nervös. Vaknade 07.09 och var nästan klarvaken. Jag brukar väl aldrig vakna onödigt tidigt i onödan. Nej då var det magen som var i uppror men jag kunde somna om till slut. Sedan har jag vridit och vänt på mig en stund innan jag nu bestämde mig för att gå upp.
Frukost kanske? Sedan bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Får ju faktiskt anpassa kläderna lite efter dagens väder eftersom vi ska spendera dagen utomhus med diverse aktiviteter. Jag säger då det ..

Drömnde inatt att jag var på Bahamas med min USA familj och att jag skulle åka hem den 29:e september eller augusti. Men kl. 10 på kvällen den 29:e augusti ( eller september ) kom jag på att oj det var visst den 29:e idag. Illa! Så jag kom inte hem .. typ.
 Kan drömmen ha haft något att göra med att jag igår kväll höll på att nojja ihjäl mig om att det inte alls var den 30 idag torsdag utan att det datumet redan hade varit och att jag hade missat hela introduktionen och inte fick komma till skolan? Måste ha varit så .. läskigt!

Nej nu ska jag ladda med frukost och sedan göra några situps, eller inte.

Informatörsprogrammet here I come!



 


Kommentarer
Postat av: madde

hahaha, hoppas det gått bra, :D

2007-08-30 @ 17:44:04
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0